Dla Rodziców
RAMOWY PLAN DNIA W PRZEDSZKOLU „MAJA”
| godz. od – do | RODZAJ ZAJĘĆ |
| 7.00 – 8.30 | Schodzenie się dzieci. Zabawy w kącikach zainteresowań według pomysłów dzieci: zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne. Zajęcia indywidualne i wyrównawcze. |
| 8.30 – 8.45 | Aktywność poranna: gimnastyka ogólnorozwojowa, gry i zabawy ruchowe |
| 8.45 – 9.00 | Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do śniadania |
| 9.00 – 9.30 | Śniadanie, wyrabianie nawyku kulturalnego spożywania śniadania. |
| 9.30 – 9.45 | Czynności higieniczno – samoobsługowe |
| 9.45 – 10.15 | Zajęcia edukacyjne zgodne z programem „Dobry pomysł” WSiP |
| 10.15 – 10.45 | Zajęcia dodatkowe: język angielski, JOGA, rytmika, ”Gimnastyka buzi i języka”, „W Literkowie”. |
| 10.45 – 11.45 | Zajęcia w ogrodzie: gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki (w przypadku złej aury zajęcia w sali) |
| 11.45 – 12.00 | Czynności higieniczno – samoobsługowe |
| 12.00 – 12.45 | Obiad, wdrażanie do samodzielnego spożywania posiłku i prawidłowego posługiwania się sztućcami. |
| 12.45 – 13.00 | Czynności higieniczno – samoobsługowe |
| 13.00 – 13.30 | Leżakowanie Czytanie książek; opowiadań z muzyką relaksacyjną w tle. Uczestnictwo dzieci w dodatkowych zajęciach rozwijających ich potrzeby i zainteresowania. |
| 13.30 – 13.45 | Czynności higieniczno – samoobsługowe |
| 13.45 – 14.15 | Podwieczorek, wyrabianie nawyku kulturalnego spożywania posiłku. |
| 14.15 – 16.45 | Zabawy zorganizowane lub dowolne, zainicjowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, tworzenie sytuacji rozwijających zdolności dzieci. Zabawy w ogrodzie, rozchodzenie się dzieci. |